Veelgestelde vragen

1. Waarom staan er prijzen bij alle producten?  


 Omdat niet iedereen iets heeft in te ruilen. En tenslotte ruilen wij ook graag geld in!

2. Ik wil iets inruilen op een bepaald product, hoe nu verder?  


Voor een ruilvoorstel klikt u gemakkelijk en snel op "doe een ruilvoorstel" onder de betreffende advertentie. Hierna kunt u kiezen dit via mail of whatsapp te doen. U wordt nu gevraagd een omschrijving te maken die u zo volledig mogelijk invult. Ook kunt u fotos van uw ruilvoorstel bijvoegen. Mankementen, krassen, beschadigingen en of defecten niet uitgesloten. De foto´´s maakt u zo duidelijk mogelijk en zo nodig een close ups van de betreffende mankementen.

3. Ik heb een ruilvoorstel ingediend, wat nu?


Indien u het voorstel compleet en naar waarheid hebt ingevuld krijgt u binnen een werkdag een voorstel van ons terug. Indienner nog vragen bestaan over uw artikel dan hoort u dit ook.

4. Geven jullie garantie op julie producten?


Op de meeste nieuwe producten zit standaard een fabrieksgarantie. Dit is anders bij de meeste tweedehands artikelen. Hier zit vaak geen garantie meer op. Toch proberen wij u zo goed mogelijk van dienst te zijn mocht u problemen ondervinden bij uw aankoop.